close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים לבחירת מחסן להשכרה

מערכת שורשכד אב, תשפב21/08/2022

מחפשים מחסן להשכרה? חיפוש קצר של "מחסן להשכרה" או "שירותי אחסנה" בגוגל יעלה בפניכם מספר אופציות ומספר נותני שירות

תגיות:

אם אתם בעלי עסק שזקוקים לחלל לאחסן בו סחורה לתקופת זמן מסוימת, או אם אתם מפנים את הדירה שלכם וטסים לחו"ל לתקופה מסוימת, או שאתם מחפשים דירה אך עדיין לא מצאתם וצריכים כבר לפנות את הדירה, אתם בוודאי מחפשים מחסן להשכרה. חיפוש קצר של "מחסן להשכרה" או "שירותי אחסנה" בגוגל יעלה בפניכם מספר אופציות ומספר נותני שירות. אך כיצד נבחר את האופציה הטובה והמתאימה ביותר עבורנו? המאמר הזה הוא בשבילכם.

4 טיפים לבחירת מחסן להשכרה

1. ישנם שני סוגים של שירותי אחסנה: ישנם אנשים פרטיים
המחזיקים בחלל אחד או בחללים בודדים ומשכירים אותם, וישנן חברות ייעודיות המחזיקות במגוון חללים בפריסה אזורית או בפריסה ארצית. היתרון הגדול שיש לחברות ייעודיות של שירותי אחסנה הוא שיש באמתחתה מגוון גדול של חללים ובמגוון של גדלים. היתרון מתבטא בכך שהסיכוי שישנו מחסן להשכרה פנוי הוא גדול יותר, וכן שתוכלו למצוא מחסן להשכרה בגודל המתאים עבור היקף הציוד שלכם; אם אתם בעלי ציוד בהיקף גדול תזדקקו למחסן שיוכל להכיל זאת, מכיוון שמחסן שאינו מתאים בגודלו יחשוף את הציוד שלכם לנזקים שיכולים להיגרם כתוצאה מנפילות או מארגזים הערומים אחד על השני ובכך יכולים למחוץ את מה שנמצא בארגז שמתחתם; אם אתם בעלי היקף ציוד קטן, אין טעם שתשלמו את המחיר בעבור מחסן גדול, ויכול להיות שתמצאו מחסן בינוני או קטן במחיר זול יותר.
2. שירותי שמירה ואבטחה 24/7 – הציוד שלנו הוא יקר ערך, בין אם מדובר בציוד האישי שלכם ובתכולת הדירה שלכם, או שמא מדובר בסחורה יקרה בעבור העסק שלכם. לא היינו רוצים שהציוד שלנו יהיה חשוף לפריצות או לגניבות, ובכך גם לעוגמת נפש גדולה עבורנו. לכן כאשר אתם מחפשים מחסן להשכרה וודאו כי נותן השירות מציע לכם לצד המחסן גם שירותי שמירה ואבטחה על המחסן לאורך כל שעות היממה ובכל ימות השבוע, וזאת על מנת להימנע ממצבים כאלו בדיוק.
3. ביטוח תכולה – כאשר הציוד שלנו שמור במחסן הוא יכול להיות חשוף לנזקים כמו הצפות, נזילות או אפילו רעידות אדמה חס וחלילה. במידה והציוד שלנו מאוחסן במחסן להשכרה לא היינו רוצים שהוא יינזק, גם אם מדובר בידי שמיים. ישנן חברות המציעות שירותים של ביטוח תכולה מקיף על הציוד שלכם בעת שהוא מאוחסן במחסן, ובכך אתם יכולים להיות עם ראש שקט.
4. גישה חופשית 24/7 – תארו לכם סיטואציה בה אתם זקוקים למשהו שמאוחסן במחסן בדחיפות, אפילו באמצע הלילה, מה עושים במצב שכזה? חשוב מאוד שכאשר אתם מחפשים מחסן להשכרה וודאו כי יש לכם גישה חופשית למחסן בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע, וזאת על מנת להימנע ממצבים כאלו של חוסר אונים ועוגמת נפש.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה